Hva skal en finne på i morgen da tro.

Reklame | Ellos.

 

 

Det er ingen grunn til å planlegg dagen, men jeg skal i alle fall gå meg en tur i nærområdet. Kanskje jeg skal ta meg en tur på kafe i morgen, å sitte litt å se på de andre som er der det syntes jeg er kjempe koselig å gjøre. Ha en liten date med meg selv, har jo ikke så veldig mange som vil være med på slike ting.

 

Har ikke så veldig mange andre planer enn det, men man får jo se hva det blir til utenom det.

 

 

Takk for at du  stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

Ellos//Ellos//Polecat//Tretorn//Áhkká

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg