Hva nå spør jeg meg selv om.

 

 

 

Heisan alle sammen! Jeg spør mange ganger om dagen meg selv hva nå, å jeg får aldri svar på spørsmålet mitt det er vel like greit at jeg ikke får noe svar på det. For hvis jeg hadde fått et svar jeg ikke ønsket at jeg skulle få, så tror jeg faktisk at jeg hadde klikket.

 

Slipper de opp disse smittevern reglene nå så hadde smitten flydd rett til himmels, men slik som det er i dag kan jo være veldig vanskelig for noen veldig mange faktisk jeg syntes det er helt greit å skal ha det som en livsstil videre etter at alt dette er over. Det kan bli både vinter å ny vår før dette er over så for meg så gjør det ingen verdens ting, tenker veldig på det at jeg ikke får ha samvær med mine gutter i begynnelsen av juni å at konfirmasjonen til min eldste sønn ikke blir i mai den er flyttet til slutten av august. Men hva gjør en ikke for å holde smittevern tiltakene, det er jo veldig syn at det går utover barna mine men må man så må man holde det myndighetene har sagt at sånn skal det være.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg