Hva nå siste dag denne måneden haha.

 

 

Ja ja så går vi mot høst i morgen er det første dag i den første høst måneden, for min del er det helt greit for jeg liker vinter og kalde dager bedre enn sommer og varme dager sånn er det med den saken. Ja for da er det ingen som legger merke til at jeg er inne, liker ikke syntes så mye som man gjør på sommeren da det er så lyst og alle higer etter å være ute og gjøre alt så fint. For å si det slik jeg er en enkel person som liker det enkle for meg er det det beste, og på vinteren så er ikke smertene mine i kroppen det som styrer livet for om sommeren når det er varmt så er leddsmertene min mye sterkere enn når det er kaldt.

 

Og så liker jeg fargene som kommer om høsten, bladene på trærne får en annen farge noen gule og noen røde det syntes jeg er så pent. Og så liker jeg at jeg må ha mer klær på meg, ja jeg har litt komplekser der at jeg ikke liker at folk skal se hvilken kroppsfasong jeg har for der er det mye som har forandret seg men slik er det med alderen at alt blir forandret men det må vi alle bare godta for slik er livet haha.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg