Hva nå? Jo det er vist helg.

 

 

 

Dagene går så fort at jeg har vist mistet noen på vegen, jeg var helt sikker på at det var en helt annen dag enn lørdag i dag haha sånn kan det gå. Jeg var bombe sikker på at det var torsdag i dag men nei da det var vist lørdag, ja ja sånn kan det gå når man ikke følger med i svingene.

 

For min del er det ingen fare om noen dager er borte, men for dere som ikke er helt ferdig med gave innkjøp så husk at de som skal sendes burde sendes innen 15 desember for at de skal nå fram til jul. Det behøver ikke jeg og stresse med for jeg var ferdig med de som skulle ut av huset den 26 november, da ble de levert til guttene personlig så for meg er det greit.

 

For noen er det nok greit at butikker er åpne i morgen også, men vær forsiktig så dere ikke får en ubuden gjest til jul også nå som coronaen er i full oppsving da der går det også fort i svingene. Og den spør ikke om du vil ha besøk av den eller ei, den kommer på besøk om du vil eller ikke den nye mutasjonen er jo veldig hissig da hjelper det ikke om du har en eller to doser med vaksine. Så vil du ikke ha besøk av den så hold dere til de nye smittevernrådene, er jo noe dritt å bli syk til jul, den gaven vil ikke jeg ha på døra corona med andre ord så her tørr jeg nesten ikke gå ut en gang sånn er det med den saken. Går kun til venninnen min for der er det ikke mye smitte i alle fall, butikken må jeg i en gang i uka for meg selv og for henne ved behov ikke så mye mer enn det.

 

Så går jeg mine faste turer da og naturen smitter ikke enda får en håpe, så den kan alle bruke med god samvittighet.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Litt rart er det jo at vi er tilbake der vi var i fjor med munnbind og restriksjoner. Jeg var så letta da jeg fikk vaksinen, trodde at nå kunne jeg senke skuldrene og slappe av, men den gang ei.
      Ønsker deg en fin helg! 🌺😊

      1. Litt rart jeg syntes det er veldig rart at vi er tilbake dit som i fjor, jeg var også veldig lettet etter å ha fått begge dosene med vaksine nå har jeg fått tilbud om den tredje dosen veit ikke om jeg skal ta den er det noe vits i ikke veit jeg.

        Kanskje lurt men så blir det vel til at en må ta både den fjerde og mer til så jeg er i tvil nå med andre ord, for dette blir jo bare en runddans med vaksiner og nye virusvarianter. Vi blir nok aldri kvitt denne coronaen tror jeg da, det blir nok en sesong influensa til slutt så vi blir nok ikke kvitt den i min levetid tror nå jeg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg