Hva nå? Det er en ny dag, Hva så?

 

 

 

 

 

Det er sikkert noen som tenker hva nå? Når jeg skriver noe nytt på bloggen men nå så har jeg tenkt og skrive at jeg sitter her og leser blogger med en kaffekopp og en røyk, for nå har det blitt stille og rolig så det går og skrive på bloggen. Kan jo ikke skrive når det bråkes i nabo leiligheten for da kommer det en kommentar fra ei fra en annen portal som mener både det ene og det andre om meg, men det skal hun ikke få gleden av i dag.

 

I dag så starter den siste helgen i mars og husk at på natt til søndag så skal dere alle stille klokken fram til sommertid, ja det er fram dere skal stille den det er fram mot sommer og da er det og hente fram igjen hage møblene som dere ryddet bort før vinteren. De som ikke gjør det kommer en time for sent på jobb og skole på mandag, mandag er det første april med april spøk og alt ting her på min blogg blir det ingen april spøk for det er noe som jeg ikke er noe jeg glad i. Jeg hater den dagen og pleier og ta alt med en klype salt, for det er mange spøker som kommer denne dagen til og med på nyheter og aviser så da tenker jeg man får se hva som kommer opp på tirsdag skriver folk det samme da så er det ikke spøk.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg