Hva mener du om været, jeg elsker at det ble kaldere i dag.

 

 

 

I dag våknet jeg til lett yr og utrolig deilig temperatur rundt 14 til 15 grader det var kjempegodt spør du meg, jeg trives ikke når det er for varmt og det har det vært en stund nå så dagen i dag har vært kjempe gode for min del. Er nok ikke mange som er enig med meg i det men det bryr jeg meg katta om, dette er min menig og det er nok mange som har en annen mening og det er jo lov det for hadde vi alle ment det samme i verden så hadde livet blitt litt vel kjedelig. Jeg hater tordenvær men der er det nok mange med meg, men så har du dem som gjerne kan stå og nyte og se på lynet men pass på så lynet slår ned i dere for da er dere ferdige eller gir dere dødelige skader det har jeg sett flere ganger. Og det er det som har gjort meg redd for lyn og torden, prøver og holde roen når det er barn rundt meg men det er ikke enkelt.

 

Dagen i dag har vært en befrielse og regnet gjorde godt, og vi gikk en kjempe lang morgentur i regnet det var forfriskende og godt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg