Hva har jeg gjort i dag tro.

 

 

 

I dag så startet jeg som jeg pleier lese noen blogger med en rykende varm kaffekopp ved min side, så var det frokost det ble knekkebrød med ost jeg skulle nesten vært sponset av tine så mye ost som jeg spiser haha.

 

Så ble jeg sittende og glo på tv for det var for tidlig å gå tur, glatt var det også hvis jeg skulle ha gått ut så tidlig. Da jeg drev og satte på meg skoene mine så ringte venninnen min, hun var selskapssyk og lurte på om jeg ville ha en kaffekopp eller to det sier jeg jo ikke nei til. Jeg er ikke ett menneske som klarer å si nei heller sånn er det bare, var også en tur i butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte i dag.

 

Så gikk jeg faktisk en lang tur det ble en hjem tur med mange vrier, bare for å få litt lengde på turen i dag også. Da jeg kom hjem satte jeg meg i sofaen med ett pledd rundt meg og leste litt i en bok, ja jeg fikk en del bøker i en pakke i går og tok en av de bøkene.

 

Ja så var det middag den var ikke så spennende det ble en veldig god tomatsuppe fra first prise, det var makaroni i den og jeg brukte litt hermetiske grønnsaker og hakkede tomater i den og det ble utrolig godt nam nam.

 

På ettermiddagen i dag så begynte det og regne så snødde det som gikk over til sludd, i morgen skal det vist bli sol og fint vårvær hvis jeg skal tro værmeldingen. Det er noe jeg ikke pleier å stole på, så jeg får se det når jeg står opp hvilket vær vi har i morgen.

 

Ønsker dere alle en riktig fin kveld og en god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Det regnet hos meg i går så tur ble det ikke. Samme være er meldt i dag men jeg skal på bytur er planen. Får ta med paraply om det skulle hølje ned.
      Klem til deg fra meg.

      1. I dag har vi sol her, ikke så varmt enda men det skal det vist bli i dag. Så på værmeldingen at det ikke blir så bra det været oppe hos dere, så paraply er nok smart å ha med seg når du skal ut i dag. Jeg skal ikke så mye i dag, ut en tur skal jeg da.

        Ønsker deg en fin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg