Hva har jeg gjort i dag tro.

 

 

 

Jo på morgenen i dag så trodde jeg at jeg skulle klikke av smerter så jeg ringte legevakta og forklarte situasjonen, det jeg fikk beskjed om var og ringe fastlegen min noe jeg gjorde 08.30 og da fikk jeg beskjed om at hun fastlegen min skulle ringe før lunsj noe som ikke skjedde. Gjett hva jeg gjorde da jeg gikk ned til legevakta grunnet at gipsen var for stram og smertene uholdbare, og da fikk jeg hjelp med en gang så nå er gipsen byttet og jeg satte meg opp til operasjon som kommer til å skje i løpet av uka starten av neste uke. Har jammen vært en dyr uke når det gjelder dette håndleddsbruddet, ja det har til nå blitt ca 600 kroner men sånn er det bare sånn det er.

 

Har blitt noe pysete med å  gå ut på tur på denne glatt, jaja sånn er det bare og i morgen så er det blitt meldt snø mye snø og det oppå den hålka som er nå huff og meg sier jeg bare.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Jeg satser på at det kommer så mye snø at den liksom fester seg på holken.
      Kanskje er det dumt å håpe på det. Forstår godt at du er engstelig på glatta, jeg er jo helt pyse fra november til langt ut i mars.

      1. Ja men så kommer brøyten og da blir det like glatt igjen, ja jeg er utrolig engstelig rett og slett livredd for den glatta etter dette fallet eller rettere sakt svalestupet.

        Jeg forstår deg også veldig godt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jammen godt du fikk hjelp! Det skal jo ikke være såå vondt vel??? Jeg liker heller ikke det der med snø oppå isen… – jeg går med pigg, men de får jo ikke tak med snø over isen! Gruer meg………. <3 klem

      1. Ja det var godt med den hjelpen jeg fikk, og nå så er jeg litt susete i hue av den pilla jeg fikk men bedre det enn å ha så vondt. Jeg veit ikke hvor smertefullt det er vanlig å ha etter ett håndleddsbrudd, men det er utrolig vondt syntes jeg i alle fall. Jeg har knapt våget meg utenfor døra de siste dagene, men i dag så så jeg ingen utvei enn å gå bort på sykehuset for å få hjelp så ut som en veldig gammel en på tur bort ditt brukte en time på en strekning som jeg normalt bruker 1 til 2 minutter.

        Ja det med snø oppå isen og piggsko eller brodder er like skummelt som uten, forstår deg veldig godt du får være forsiktig i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Føler meddeg Aud Marit. Vil nok tro du har hatt unødvendig vondt etter bruddet. Og at du gikk på legevakta var et stort pluss og fikk hjelp. Håper du får en bedre natt nå som du fikk ny gips og noe for smertene. Bare pass på og be om det etter operasjonen også så du har noe og ta da også. For vondt vil du nok få litt da..Men så blir det nok bra igjen får vi håpe. Men vær forsiktig når du må ut så det ikke skjer deg mere vondt. Ikke bare når det er isete og dårlig strødd rundt ..velstandslandet sparer på strøsand. God bedring og en god klem ønskes deg .👍🌟💐

      1. Ja smertefullt har og er det , jeg holdt ikke ut mer så jeg bare måtte få hjelp til det det fikk koste det det koste ville. Natten har vært den beste siden natt til nyttårsaften hadde ikke sovet siden den natten i alle fall ikke så mye å telle med i natt sov jeg hele natten, jeg skal nok være flink og spørre om det etter operasjonen for slike smerter som jeg har hatt nå orker jeg ikke en gang til.
        Jeg skal være forsiktig her etter, ja kanskje de ikke har fått ett stort nok budsjett til å skaffe nok strø sand eller at de må gå for å hente det selv haha.

        Takk dette blir nok bra til slutt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Godt at du fikk hjelp på legevakta og noen piller. Det er noen jævlige smerter ved brudd det vet jeg. Men at ikke legen ringte tilbake er dårlig gjort. Så at folk nå kjøper brodder tror det var i avisen.Synes selv at det er skummelt å gå på snø med is under. Det er dårlig strødd og kommunenen sier de ikke har råd. Ble is her på veien og mesta var ikke å strødde. Vi har ikke fortau. Klem til deg fra meg.

      1. Ja hadde jeg ikke fått hjelp der og da så hadde jeg blitt der til jeg fikk det, for disse smertene var ikke til å holde ut. Hun fastlegen har enda ikke ringt tilbake så ja det er dårlig gjort, men hun i resepsjonen sa jo ikke noe om hvilken dag eller hvilken måned da.

        Strø ja hva er det sier jeg bare, de strør jo dårlig overalt til og med på sykehuset strør de dårlig. Fy søren så dårlig det er da, men det er like ille her selv om det er en mager trøst for deg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    5. Veldig rart at ikke sykehuset gav deg noen Oxycodon før de sendte deg hjem. Bare så du hadde noe til du fikk ordnet en resept via fastlegen. Har selv brukket armen og husker de smertene den første tiden. Spurte du om du kunne få?

      Fortsatt god bedring.

      1. Jeg fikk ikke noen med meg når jeg gikk derfra på søndag spurte heller ikke, men jeg fikk med meg noen i går da jeg hadde vært der og byttet gipsen. Har enda fått noen telefon tilbake ringte fastlegen min i går og hun i resepsjonen skulle få henne til å ringe tilbake før lunsj i går men har ikke ringt enda. Tusen takk.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg