Hva har jeg gjort i dag som jeg ikke gjør hver dag?

 

 

 

Ja denne dagen startet som den pleier med og lese blogger og drikke en kopp kaffe og ta meg en røyk eller to, så sto det frokost på menyen og det ble knekkebrød med ost og paprika på nydelig var det så det må nok bli en vane jeg har aldri spist frokost siden jeg var liten mat om morgenen har jeg ikke klart å få i meg sånn er det bare.

 

Og så gikk vi morgentur og den gikk til parken i byen og der satte jeg meg ned på en benk og så på andemor med sine bittesmå andungene sine de var som bitte små nøster, jeg ble så fasinert av disse små at jeg faktisk glemte og ta fram mobilen for å ta bilder av dem.

 

Midt i hovedgata så møtte jeg på en forvirra bever stakkar han var så redd at når han så Elvis så løp han sin veg, det var bra at den kom seg av gåre før trafikken startet for fullt den klarte det med bare noen få minutter den forsvant så startet trafikken for fullt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg