Hva har jeg gjort i dag?

 

 

 

Ja det er ett godt spørsmål det da haha, i dag har jeg ikke gjort stort tror jeg er godt med noen slike dager også ikke sant haha.

 

Har da gjort noe fornuftig i dag da, vasket og ryddet i leiligheten det går jo ganske fort her når man har 36 kvm å vaske så går det fort. Har også gått en tur opp til venninnen min for hun ringte meg rett etter jeg var ferdig med forrige innlegg jeg la ut i dag, hun lurte på om jeg ville ha fersk sitronkake og kaffe hun hadde bakt på morgenen så effektiv husmor er ikke jeg. Alle kan jo ikke være flinke til å bake og lage mat men jeg er faktisk glad i det jeg da selv om jeg ikke er flink til det, er jo alene så det er jo bare å lage noe som jeg liker som er lettvint og det gjør jeg hver dag middag må jeg jo ha.

 

Jo jeg har vist gjort en del allikevel ser det ut til haha, men ikke noe som jeg føler er fornuftig etter min menig da haha.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Du har jo gjort mye idag:) idag har jeg hatt fri og sommeren stikker innom Tromsø etter flere uker med skitvær. Idag har jeg bare slappet av i solen. Deilig😊

      Ha ei fin helg!

      1. Ja jeg gjorde en del, men fornuftig eller ikke. Så fint at dere fikk sol og fint vær spesielt når du hadde fri i dag, ja jeg veit at dere ikke har hatt det beste været fram til i dag.

        Ønsker deg også en kjempefin helg.

        Klem fra meg til deg.

    2. Vært to dager ute i solen og det nytes til fulle. Tromsøværingene vet å nyte go været mens vi har den. I morgen skal det bli varmere. Jeg sitter nok pal på terrassen.
      Godt at du også nyter bading og hete når du har den. Klem til deg fra meg.

      1. Så fint at dere har hatt fint vær og skal ha det litt til håper jeg da.

        Har vært fint vær her i dag også, men har stort sett sittet inne og sett på tv i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg