Hva har jeg gjort i dag.

 

 

Det er vanskelig å si nei da har ikke gjort annet enn å stå opp og lese noen blogger, så i dag kan jeg ikke skryte på meg at jeg har gjort stort. Nå skal jeg bare ligge å dra meg på sofaen og se på tv, er det ikke søndag da jo det er vist det og da skal en vel holde hviledagen hellig og det er ikke bare søndag det er palmesøndag. Så da kan jeg vel ønske dere en riktig god påske, nyt deres fridager til det fulle men hold dere smitte frie ved og følge smittevernreglene så går nok det bra.

 

Det regner så da orker og gidder jeg ikke gå på tur, lat ja en dag må jeg vel få lov til det sånn er det bare. Jeg skal male litt i dag også sånn at jeg kommer litt over halvveis på det jeg driver med nå, veit jo aldri når jeg sier meg ferdig heller så det får jeg bar se litt på men dette tar litt tid før jeg selv er fornøyd med det jeg driver med.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg