Hva har jeg brukt denne dagen til tro.

 

 

 

Jeg startet dagen med frokost og en kopp kaffe, ikke noe mer flott enn det men kjøleskaps grøt er utrolig godt og mettende så det er noe jeg spiser stort sett hver morgen.

 

Så ringte venninnen min så jeg gikk opp til henne for kaffe og litt skravling om alt og ingenting, var også oppe i butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte.

 

Så gikk jeg meg en lengre tur og da fant jeg en del tomflasker og det er noe som kommer godt med, jeg sparer de pante pengene til noe spesielt som jeg kan skrive om senere når jeg har realisert det jeg ønsker meg senere i år.

 

Men nå er det sikkert noen som sitter hjemme og river seg i håret, og blir rasende men det bryr jeg meg ikke noe om for jeg må da få lov og spare noen kroner jeg også. Det er jo kun de pante kronene jeg sparer noen kroner av, å det må da være lov spør du meg og en ting til jeg skriver det jeg vil når jeg vil min blogg og jeg som bestemmer tror jeg da.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg