Hva har denne dagen blitt brukt til tro?

 

 

 

Jo den har jeg bruk ute på tur, og jeg slo to fluer i en smekk for jeg samlet noen tomflasker sånn at jeg får handlet inn litt i morgen. Huff det var kanskje dumt av meg og skrive men slik er det, veit jeg fikk en spleis her tidligere denne måneden det gikk til den ene legeregningen og tre timer hos psykolog noe jeg virkelig har trengt.

 

Nå er jeg snart i rute med nesten alt får jeg håpe, hadde ett bursdagsbarn i går og da var jeg heller ikke inne på bloggen og oppdaterte for det var en litt sår dag for min del.

 

Au nå får jeg ta meg en paracet eller to før jeg går ut igjen, må samle noen flasker til sånn at jeg kanskje har nok til en pakke til med paracet for jeg har fire tabletter igjen som skal holde til mandag. Det må jo bare gå får bare gå med smerter til kvelden kommer, er ikke noe jeg får gjort noe med sånn er det bare jeg er blitt vant til det nå. Får ikke fornyet resepten min før 1 august.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Får du ikke paracet på blåresept? Det gjør jeg. Da slipper jeg å betale for den siden jeg har kommet opp i frikortbeløpet.

      Du har krav å få det på blåresept hvis du har krav på det. Anbefaler deg å snakke med fastlegen din for å høre.

      Godt å høre at du fikk brukt spleisen til det du trengte. Glad på dine vegne ❤❤❤

      Ser ut som du har hatt en fin dag 😍 Gratulerer med bursdagsbarnet 🎁🎂😊

      Ønsker deg en superfin torsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Jo jeg får paracet på blå resept, jeg gikk tom i dag og fikk beskjed om at den resepten ikke blir fornyet før den 1 august.
        Jeg får medisiner på blå resept gratis uansett om jeg har oppnådd frikort eller ikke, får det på grunn av lav inntekt uføretrygden er lav.
        Ja dagen har vært sånn passe bra.

        Takker for det sønnen min ble 18 år den 26 juli.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg