Hva gjør jeg på en søndag.

 

På en søndagsmorgen da leser jeg noen blogger med en kaffe kopp ved siden av meg og tar meg en røyk, og koser meg før jeg skal ut på morgentur med Elvis. På morgenturen så går vi forbi denne fine blomster saken, jeg syntes den er utrolig fin.

 

Koser oss da i byen og i parken og sitter litt i parken før vi tar og går igjennom resten av byen, plukker med oss tomflasker og bokser i dag var det penger som lå rundt om i byen fant 600 kroner i kontanter. så det ble en kjempe god tur når det gjelder funn på gata.

 

 

Nå ligger Elvis og slapper av og sover, han lader opp til neste tur som vi skal ut på om ett par timer. Han veit og slappe av han er ikke akkurat sjenert denne karen, jeg skal sette meg ut på verandaen og kose meg med lunsj det blir noen knekkebrød med ost på og kaffe som jeg pleier.

 

Så blir det å slappe av med tv så jeg også får ladet opp til neste tur, for jeg har brennende smerter i hoften og det høyre kneet mitt. Må nok også ta meg smertelindrende medisiner så det ikke blir for uholdbart, er ikke noe vits i å vente for lenge med de tablettene for da tar det mye lengere tid til det blir ørlite granne bedre enn det er nå.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg