Hva er en god morgen for deg? For meg er det å ha en rolig og fredelig start på dagen.

 

 

 

Ja nå har dagen startet for meg etter en rolig og fredelig start med å lese noen blogger og ta meg en kopp kaffe eller to og noe å bite i.

 

Nå sitter jeg her og skriver noen ord på den kjære bloggen min før jeg og Lille Elvis gutten skal ut på morgentur, jeg må jo ut å gå for og få de stive og ømme leddene eller rettere sakt få i gang skrotten min.

 

Ut på tur aldri sur selv om kroppen verker, for det og komme seg ut er sundt for både kropp og skjel og det er gratis. Man behøver ikke og gå på treningssenter og betale i dyre dommer for og få trening i hverdagen man kan bruke naturen.

 

Har ikke vært på ett treningssenter i hele mitt liv, for det har vært for dyrt for vår familie da vi var yngre og da har det aldri vært et must for min del har brukt det naturen kan tilby som treningssenter.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg