Hva er det som skjer med statistikken.

 

 

 

Jeg lurer på hva som skjer med Google Analytics som er de som driver statistikken på bloggene her på blogg.no, er det noe jeg må gjøre for å få den tilbake. Jeg har hatt den siden vi byttet til WordPress, og nå er den borte igjen for tredje gang i dag så hva gjør jeg.

 

Er jo litt kjedelig og ikke vite hvordan man ligger an i løpet av kvelden, men man må vel bare vente og se om den kommer tilbake.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
      1. Ok da er det ikke bare hos meg, jeg trodde det jeg skjønner du. Ja det er stadig et eller annet med den og det er utrolig kjedelig at det er slik, er jo litt moro og se hvor mange som har vært innom fram til nå klokken 18.00 fra jeg skrev det første innlegget i dag.

        Ja jeg syntes den stadig blir borte for meg, men da er det ett problem hos blogg.no da ikke hos oss.

        Klem fra meg til deg.

    1. GA er en statistikk, men Blogg.no teller fortsatt sidevisningen. Når du er på kontrollpanelet, klikk deg inn på GA i venstre marg (litt langt nede) klikk så på “Report&Reset Erros” – Da pleier det ordne seg. GA statistikken har ingenting å si for statistikken på Blogglista 🙂

      1. Jeg gikk på GA og gjorde det du beskrev og nå er alt i orden igjen.

        Jeg har sett at det er stor forskjell på min statistikk og det som vises på blogglisten, som oftest mye mer enn det som vises på min statistikk på kontrollpanelet.

        Greit å vite at det er to forskjellige statistikker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg