Hva er det som skjer Kokkejævel?

 

 

 

Ja jeg har sittet å tenkt mye på om jeg skulle skrive dette innlegget i det heletatt, og kom fram til at det gjør jeg det er ikke for å dra lesere men jeg vil skrive mine tanker om det som skjer om dagen.

 

Høyt der oppe sitter han og vil ikke ha sjikane, hat, trusler, personangrep om seg selv i kommentarfeltet sitt, men om andre er det helt greit ser det ut som det er jo litt vel dobbel moralsk spør du meg. Skal du ikke ha det om deg selv så burde du være for god til å la det komme igjennom om andre også, nok er nok spør du meg.

 

Før så syntes du det var moro med de skråblikkene om toppbloggere fra kjerringtanker, du framskrev henne på din egen blogg men hva skjedde nå er det ikke greit lenger du burde gå litt i deg selv og i tenkeboksen.

 

Jeg veit ikke om du leser dette men det er mine tanker som kommer fram her, det du gjorde i går var faktisk sårende for de som liker begge bloggene. Du er jo redd for å miste din posisjon på bloggtoppen, men jeg tror at du nå har mistet noen lesere også på grunn av dette.

 

Håper ikke du blir sur for at jeg skrev dette innlegget men nok får være nok, kan du ikke skrive litt mer om ditt liv både på godt og vondt som du gjorde før for da måtte jeg bare inn og lese hva du skrev hver dag.

 

Ønsker deg og dine en riktig god dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Hei igjen,Aud Marit 😊

      Dette er eg så enig i at eg får ikke sagt det !!

      Både du og eg har god erfaring med utrivelige bloggere som slenger om seg med all slags eder og galle,og felles for disse bloggerne er at om man prøver å ta til motmæle og gi uttrykk for at man ikke finner seg i det,da påberoper de utrivelige bloggerne seg både mobbet,trakassert og personangrepet.Kan bare si en ting til de utrivelige bloggerne : Respekten faller som en stein.
      Noen bloggere er jo evig befengt av vrangforestillingen om at all oppmerksomhet er god oppmerksomhet,det funker jo fint en stund det,særlig når alle støttekommentarer i eget kommentarfelt merkelig nok er skrevet av anonyme.
      Godt voksne toppbloggerne må ta seg sammen og gå litt i seg selv🤢

      Ha en flott dag,Aud Marit 😊 Klem fra synskepeggy.

    2. Synes han skrev et treffende og flott innlegg jeg, har reagert på kjerringtanker sin blogg fra første gang jeg leste, ufin lesing, sleipt spør du meg, når en voksen mann skriver det velter seg i magen av navnet hennes, da har det gått for langt, og, var det hun som kritiserte han da han fremsnakka deg, eller tar jeg feil? Ha en fin dag, har et barnebarn her(13

      1. Nja jeg tenker aller mest på de kommentarene han lar gå igjennom som er av den karakter som han ikke liker å få på seg selv er det greit når det er om andre nei mener jeg da.

        Jeg liker bloggen hennes og hans også når det er hverdag innlegg han kommer med.

        Om hun skrev noe om at han framsnakka meg det kan jeg ikke huske, i allefall ikke om det var kritikk for det var flere som skrev om det.

        Ønsker deg en kjempefin dag/kveld. Kos deg med barnebarnet.

        Klem fra meg til deg.

    3. Hei.
      Liker ikke å lese blogger når det blir så mye stygge kommentarer og krig.
      Leser bare din og Kokkejævel.
      Synd at missuenelser og sjalusien tar overhånd.
      Ok at du skrev om dette.
      Ha en fin kveld
      Klem fra mæ

      1. Nei jeg liker heller ikke å lese blogger når det blir så mange stygge og vonde kommentarer, og i går syntes jeg det ble for vondt å lese hans blogg for det var så mange stygge kommentarer om en person som jeg syntes er super. Jeg liker bloggen til kokkejævel men i går så ble det nok, godt de to har skrevet eller snakket med hverandre og skværet opp.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg