Hva er det som skjer, får ikke lagt ut bilder.

 

 

 

 

Ja dette blir vist et innlegg uten bilde ser jeg, for jeg fikk ikke kommet inn på det stedet som bildene ligger, så da får der bare tekst ser det ut til. Jeg skal prøve igjen for å se om det går, går det ikke så går det ikke syn men sant.

 

Ja sånn kan det gå men det er ikke min skyld at jeg har ett innlegg uten bilde akkurat nå, skulle egentlig ha skrevet og lagt ut bilder fra kafebesøket men det får komme i et annet innlegg når jeg får lagt inn bilder for det er bildene som er en stor del av innlegget.

 

For jeg har problemer med den knappen som heter legg til media og det er der jeg pleier og trykke for å få lastet ned bilder, sånn kan det gå en gang i blant.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg