Hva er det som har skjedd i dag.

 

 

 

 

Jo jeg gjorde som jeg pleier på morgenen jeg lagde meg en kopp kaffe og tok med meg den og en sigarett ut på verandaen, jeg må det for å våkne litt før jeg tar meg litt mat. Så satte jeg meg ned og leste noen blogger som jeg må ha med meg, så ringte venninnen min og hun lurte på om jeg ville ha vafler og kaffe. Det ville jeg selvfølgelig og det er godt for jeg trengte noen å prate med, å det ønsket hun også så der satt vi to ensomme sjeler å det er bedre å sitte sammen enn og sitte alene på hver vår kant.

 

Hun ønsket at jeg skulle gå opp og handle noe for henne, det gjør jeg gjerne å de hundre kronene fra henne passet veldig bra nå for jeg var totalt blakk så da har jeg noe å handle for hvis det er noe jeg trenger.

 

Da jeg kom hjem og slo på dataen for å se hvordan det gikk på blogg fronten så skjønte jeg ingenting for jeg hadde da over to hundre som var inne å leste bloggen min, det gikk litt tid før jeg kjekket hva som skjedde for jeg hadde jo ikke lagt inn noe nytt innlegg bare re- postet innlegg fra i går kveld.

 

Jeg fant det ut jo han kokkejævel hadde anbefalt bloggen min i ett blogginnlegg, ett kjempe koselig framsnakk innlegg det varmer meg helt ned i hjerterota da jeg leste hva han hadde skrevet. Han er jo bare så god den mannen, så tusen hjertelig takk. Jeg skal framsnakke han i morgen bare sånn at dere veit det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

29 kommentarer
    1. Veldig fortjent, Aud-Marit!
      Jeg håper mange også klikker inn på reklame-lenkene dine så du tjener noen ekstra kroner👍
      Ha en fin kveld og kos deg med mange nye sidevisninger😊😘

      1. Ja jeg har utrolig mange til meg og være allerede, blir nok enda flere utover kvelden. Det er mange som har trykket der også å det er utrolig gøy.

        Tusen takk.

        Klem fra meg til deg og dine.

        Ønsker deg og dine en riktig fin torsdagskveld.

      1. Tusen takk, jeg elsker og skrive å dele så dette er gøy. Ja han er en utrolig trivelig fyr å så har han en kjempe fin blogg som jeg har fulgt fra han startet.

        Ja du er hjertelig velkommen tilbake.

        Ønsker deg og dine en kjempe fin torsdagskveld.

      1. Til nå er det veldig mange som har klikket inn på bloggen min, i starten så forsto jeg ingenting av det som skjedde rundt meg.

        Klem fra meg til deg.

        Ønsker deg og dine en riktig fin torsdagskveld.

    2. Vell fortjent, Aud Marit. Jeg har lest bloggen din en stund å må bare si stå på😄

      Håper mange finner veien hit til din blogg.

      Klem fra ‘kjærest’.

      1. Det er utrolig mange for meg som har vært innom bloggen min , å det var kjempe koselig å høre at du leser bloggen min.

        Håper alt går bra med deg.

        Klem fra meg til deg og dine.

    3. Dette har du fortjent.
      Hyggelig gjort av Kokkejævel. Håper mange klikker seg inn slik at du tjener noen kroner.:
      Og i morgen er nok du langt over meg på bloggtopplista.

      1. Ja men gjett hvor overrasket jeg ble, tok meg over en time før jeg fant ut at han hadde laget dette fine innlegget han er jo bra snill også da til nå er det godt over 9000 sidevisninger. Og på linkene mine så har det vokst rimelig bra kronemessig.

        Ønsker deg og mannen din en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg og dine.

    4. Må jo inn å titte, når selveste Kokkejævel anbefaler det, vet du. 😅 Vil tro de fleste som følger bloggen hans liker det ekte og ærlig, noe det ser ut som du er også. Tommel opp for det. 👍 Lykke til med å få dekket både optiker og forhåpentligvis litt til. 💐 (Har så klart trykka noen ganger jeg også. )

      1. Ja jeg er åpen å ærlig i det virkelige liv og bloggen skal gjenspeile meg selv, ellers så ville det følelse av å skrive i en annens dagbok/blogg.Jeg takker for det, bloggen er en ekstra inntekt noe som er godt.

    5. Da fikk j en ny spennende blogg å lese takket være Kokkejævel😊 Stå på videre❣️ Gratulerer med 6 Plass på blogglista🌹

    6. Så fint at du har fått så mye respons på bloggen din Aud-Marit. Du har litt til felles med Kokkejævelen. Skriver så ærlig og usminket om dagene dine….
      Gode helgehilsninger fra Bodø

    7. Hei.

      Jeg vet ingenting om din situasjon, utgifter, inntekter eller økonomi generelt. Mange blir støtt av spøsmålet, men jeg prøver meg likevel.
      Har du søkt om sosialhjelp fra NAV til briller og ekstra store utgifter? Du har rett til å søke og få din økonomiske situasjon vurdert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg