Hva er det bare søndag jeg var sikker på at det var mandag i dag jeg.

 

 

 

 

Kan vel si at jeg har gått litt surr i dagene denne uka ja forrige mandag var jo en hellig dag, disse røde hverdagene har fått meg til å miste noen dager godt det er lenge til neste runde med helligdager er jo ikke før til jul.

 

Så får jeg komme til det at søndager er ikke min favoritten min, får jo bare komme i gang med å skrive handlelisten min til i morgen godt å ha god tid på det.  For jeg har ett budsjett og forholde meg til, så det blir nok noen strykninger på den lista jeg har skrevet i løpet av uka. Jeg har en lapp på kjøleskapet som jeg skriver opp det jeg går tom for i løpet av uka, så blir det søndagen som jeg går igjennom listen og skrive den komplette listen med bare det viktigste på varer som jeg syntes er for dyre blir strøket sånn forholder jeg meg til den saken og budsjettet.

 

 

Ett eksempel fisk og kjøtt er for dyrt så det blir stryket tvert, sånn har det bestandig vært også som barn hadde vi det slik bodde sammen med min mor og ett søsken min mor fikk minste sats på uføretrygd ikke noen dans på roser da og ikke nå heller.

 

Skal jeg klare å få meg ferie fra den grå og vanlige hverdagen,  så må det kuttes overalt i budsjettet ikke bare mat det blir kuttet i klær/sko, annet og fritid som kafe og konserter/kino er kuttet helt for å si det enkelt og greit.

 

Nei nå får jeg avslutte her sånn at jeg ikke skriver meg langt ned i sørpa, det er nok noen som mener at jeg har gjort det allerede ja dem om det.

 

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
      1. Takk så mye at syntes bildet var bra eller perfekt, syntes det også ble veldig fint.

        Ønsker deg en kjempefin kveld. Håper ikke dere får det samme været som her, har tordnet noen timer nå.

        Klem fra meg til deg.

      1. Så godt å lese at jeg får noen til å trekke på smilebåndet når de ser bildene mine.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg