Husk i natt skal klokkene stilles, da blir det i alle fall lysere tider.

 

 

 

Så er det tid for å stille klokken i natt og da blir det lysere tider, for  i natt skal klokken stilles en time fram og da er det fint å tenke på at vi går fram mot sommer og varmere tider.

 

Jeg ser i så fall så ser jeg fram mot sommeren, for nå er jeg drit lei vinter og snø og det er jeg ikke alene om og gjøre tror jeg.

 

Er glad jeg bare har klokker som stiller seg selv,  og det er det nok de fleste som har men det er jo noen som  har gulv klokker og vegg ur og kanskje noen har en vanlig klokke på armen som må stilles.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Det er veldig kjekt med alle klokker som stiller seg selv.🤗
      Det er godt at det blir lengre lyst nå, men vinteren har visst festet grepet godt her i Norge og vil ikke slippe taket.
      Ha en flott søndag!🤩🤗

      1. Ja alle mine klokker stiller seg selv, godt med lysere tider selv om vinteren ikke har tenkt og fordufte her hadde det snødd i natt og på morgenen.

        Ønsker deg en fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg