Hurra i neste sesong av bloggerene så kommer Anne Britt tilbake.

 

 

 

Ja jeg gleder meg til å følge neste sesong av bloggerne for da kommer Anne Britt tilbake, hun er den som har vært den bloggeren som jeg har fulgt og lest mest også inspirert meg mest personlig. Jeg skulle ønske at jeg kunne ha gått på kurs hos henne men det har jeg ikke økonomi til, skulle også ha ønsket og møt henne men det hadde vel aldri skjedd. Bare pratet med henne og kanskje fått noen tips av henne når det gjelder blogging selvfølgelig, med dette innlegget så er det vel noen som setter frokosten i halsen. Da er det lurt og spise frokosten med folk rundt seg så du kan få hjelp når du setter den i halsen så du ikke blir kvalt for det vil jeg ikke ha på meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg