Hurra det er søndag og i morgen starter hverdagen igjen, og ukens handleliste er klar.

 

 

 

 

 

Så er søndagen her og jeg har holdt hviledagen hellig, og bare slappet av og tatt det hele dagen og det var helt uten dårlig samvittighet ja helt uten.

 

Ja da jeg har vært lat ikke vært på tur i finværet bare vært inne, sett på tv og slappet av bare skrevet handle lappen til i morgen ja da dere skal få se hva som står på den ikke mye bare stikkord som jeg veit hva som skal til.

 

1 Brød

1 pk Knekkebrød.

 

Diverse pålegg.

 

Frukt, gulrot og salat.

 

Kaffepulver refill.

 

Fiskekake.

 

Se i 50% kassa og kurver etter råvarer til alle måltider.

 

Er vel noen som mener at dette er lite for ei uke, ikke for meg jeg er ikke så godt vant så det er mer enn nok for meg for å si det sånn. Er det ikke det så kan jeg handle igjen på fredagen, selv om det er noe jeg ikke pleier og gjøre.

 

Lag dere en fin fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

 

 

 

7 kommentarer
    1. Du har nok allerede vært på butikken og ferdig med det. Skal i dag handle, innom diverse butikker. Kom litt snø i går, men det er borte nå. Men ikke varmt nei. Gjorde endringer på skatten så pengene jeg venter på kommer senere. Når de kommer går det rett inn på sparekonto. Tannpleier på fredag, og når det er betalt blir det frikort. Hentet mye medisin og det var dyrt. Steget noe vanvittig. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg var ferdig handlet da du skrev denne kommentaren, håper jeg slipper å handle på fredag. Håper du fikk tak i alt du hadde tenkt. Huff da snø godt den forsvant igjen fort, håper dere får varmen dere også. Fint at du får igjen på skatten, det gjorde jeg også og satt halvparten på sparekonto.

        Ja medisiner og alt er så dyrt blitt. Jeg er glad for at de få medisinene jeg har får jeg på blå resept og da er de gratis, det er en ordning som vi uføre har så frikort det får jeg ikke i år for psykologen jeg går hos er ikke under frikort ordningen hadde han gjort det så hadde jeg hatt frikort for en måned siden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Du klarer alt du vil! Det kommer til å bli en fin tur når det passer å reise. Du bestemmer hvordan du lever livet ditt, og viser oss andre hvordan du gjør det ❤ Du er fantastisk, husk det! Også i måten du forteller om ditt liv 🤗 Og ingen andre er lik deg, man må kjenne deg for å se verdien din! Stor klem fra meg, digger at akkurat du får til ting ❣

      1. Ja jeg klarer det jeg bestemmer meg for å klare. Det blir en kjempefin tur og jeg skal reise før nyttår. Jeg må leve det livet som det er og de begrensninger jeg har, og jeg startet denne bloggen som en hverdags blogg for å skrive om livet på godt og vondt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg