Hurra det er søndag, handlelisten til i ukas handel i morgen.

 

 

 

Ja jeg er veldig glad når helgen er ferdig liker best hverdagene, da har man flere muligheter til å treffe på folk å prate med.

 

I dag har jeg skrevet den handlelappen som vanlig, har måttet prioritere hardt så det er ikke mye som står på lista ett brød og noe pålegg da har jeg den maten jeg trenger. Har ikke så veldig matlyst om dagen, og det er jo slik her i huset at det er den med minst matlyst skal skrive handleliste. Ja ja slik er det bare det er en fin slankekur å ikke ha noen matlyst, og ikke minst så varer jo brødet og pålegget lengere og penger spart sånn er det bare.

 

Det er bare å spare der jeg kan sånn at jeg kan skape ett fint samvær med minne to barn på lørdagen, og få julegavene i boks veit hva jeg skal gi så det er ikke noe problem.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg