Huff så er helgen snart her, trives bedre på hverdager.

 

 

 

Ja jeg sier huff det er helg for da sitter jeg mest alene, ja jeg gjør det i hverdagen også men i helgene så kan man ikke akkurat fly ned døra hos venninnen min. Så da blir jeg veldig mye alene, jeg skal ikke klage for jeg lever så da får jeg være fornøyd. Gruer meg faktisk til alle de helligdagene og spesielt til 17 mai, for da er stort sett alle på festligheter og alt det der å der sitter jeg helt alene. Jeg skal kun se på barnetoget etter det så tar jeg nok en tur på gravlunden for der er alle som brydde seg om meg og om jeg hadde det bra, så da kan jeg være sammen med deres graver og styre og stelle litt der og gjøre det pent hos dem.

 

Men nå er det fredag og helg igjen herregud så fort disse dagene går, har på følelsen at uka består av to dager mandag og fredag hvor er det blitt av alle de andre dagene jaja sånn går da dagene.

 

Jeg har ingen planer for helgen eller denne dagen, smertene gjør at jeg ikke orker å gå ut til mestringssenteret i dag selv om jeg skulle ha vært på yoga i dag men det får bare være. Må spare på den energien jeg har, så i dag blir jeg hjemme så det kan bli en del innlegg fra meg i stede tror jeg da.

 

Hadde planer om en tur på kafe i dag men det blir det heller ikke, lurer på hva denne banken min driver med har igjen trukket disse prisbelagte tjenestene så det er blitt minus på konto så der gikk kafe pengene mine med. Får dem vel igjen for de trakk jo dette forrige fredag også, så de får jeg vel igjen hvis de ser at de har trukket meg to ganger på en uke. Skriver ikke dette for å tigge skriver det bare for å få ut frustrasjonen min i dag, for det ødela jo dagen enda mer enn den var dårlig fra før.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Banktrøbbel er ikke noe kjekt. Håper banken ordner opp, ellers må du kanskje ringe og si fra til dem.😊 Du sier noe. I helgene er nok mange opptatt med sine nærmeste. Håper du finner noe du har overskudd til å gjøre. Nå begynner det så smått å skje litt hos lag og foreninger rundt oss og ikke alt koster penger heldigvis. Vet ikke om det fins noe sånt nært deg som du kan gå til, men man skal ha overskudd for å kunne dra og se på noe også.❤️Ønsker deg uansett en flott helg!🤗🌹

      1. Nei det er ikke noe kjekt, er vist ikke bare hos meg dette kan ha skjedd for jeg kom ikke igjennom på kundeservice så det ordner seg nok over helgen får jeg håpe.

        Jeg har hatt overskudd til å gå en liten tur, nei her koster alt penger hvis det er noen lag og foreninger som byens befolkning kan være med på så koster det penger bestandig.

        Helgen skal nok bli bra den håper på å finne litt mer overskudd i løpet av helgen.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg