Huff jeg gleder og gruer meg til i morgen.

 

 

 

 

 

Hjelpes meg som jeg gruer meg til jeg skal til tannlegen, gleder meg til å få ordnet tennene mine så tannverken blir borte. Det er faktisk den største gleden ved å gå til tannlegen, men så klikker tannlegeskrekken min inn men den skal ikke ødelegge kvelden og natten for meg.  Jeg skal slappe av og kose meg som jeg pleier, for jeg er glad for at jeg skal få ordnet tennene som er knekt for det skal bli godt.

 

Jeg skal dit tidlig om morgenen i morgen ja 08.45 er faktisk, det er faktisk tidlig for meg men sånn er det. Jeg kan jo slappe av senere i morgen, å da med to hele tenner og en som skal trekkes på fredag da er jeg ferdig med tannlegen for en stund få jeg håpe.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Tusen takk det trenger jeg virkelig i kveld jeg gruer meg noe så imari.

        Ønsker deg virkelig en god kveld og en kjempegod natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Tenker at du er ferdig hos tannlegen og alt gikk bare greit? Når man plages med tannlegeskrekk så må du si det til tannlegen du går hos. Jeg gjorde det og nå spør tannlegen flere ganger om det gjør vondt under behandlingen. Måtte svare deg i natt da jeg satt oppe fordi jeg ikke fikk sove. Var så varmt. Nå er det 12 grader her på morgenkvisten. Sov helt til ni da jeg omsider sovna. Skal sjekke Facebook mannen sa at det var i orden i morges men begynte å tulle igjen. Vel, jeg er vel mer på instagram enn Facebook tenker jeg. Klem til deg fra meg.

      1. Ja nå er jeg kommet meg hjem og er ferdig hos tannlegen for i dag, og det gikk ganske greit var vondt i timene før jeg skulle dit. Hu veit om at jeg har tannlegeskrekk så det gikk kjempefint, sånn er det bare gruer meg som gal før jeg skal dit men det er jo veldig greit å få ordnet det så av to onder så er det greit å slippe tannverken.

        Varmt her var det bare 3 grader i natt og 5 da jeg sto opp.

        Facebook er i orden nå og Instagram også i allefall her hos meg, håper det er i orden hos deg også.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så godt å lese at det gikk greit hos tannlegen. Tannlegeskrekk er forferdelig å ha. Jeg hadde det selv i mange år, og endte opp med å ikke gå til tannlegen. Til slutt måtte jeg og fikk ryddet ordentlig opp, og etter alt det forsvant skrekken. Ønsker deg en fin fortsetting på dagen 🥰

      1. Det gikk greit, ja tannlegeskrekk er ikke noe moro nei. Håper den blir bedre etter hvert her også, lever i håpet om det i allefall.

        Dagen har vært avslappende og fin etter jeg var der, hadde jo ikke noe særlig med søvn i natt.

        ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg