Huff hvorfor er alltid dagen før dagen veldig vanskelig.

 

 

Som dere sikkert har lest i det kjedsomme de siste dagene at i dag er det dagen før min fødselsdag, å den har alltid vært en dag som jeg ville ha reist bort eller ikke vise at jeg er hjemme for da slapp jeg å ha noen hos meg.

 

Hvorfor skal man ha de som er slemme og mobbet meg hele året hjem til meg en kveld i året, så derfor ville jeg ikke ha noe selskap å slik ble det etter mitt eget ønske. Og slik blir det i morgen også å like greit er det, fikk penge gave av venninnen min i dag å det er det jeg får i år å skal heller ikke be om noe heller for jeg har lovet å ikke nevne dårlig økonomi for dere noe mer så da skal jeg ikke det.

 

Jeg veit at mange mener at det ikke finnes fattigdom i Norge så da gjør det vel ikke det da, men er det noen som mener at jeg er hvert en bursdagshilsen så er det jo bare å skrive det i kommentarfeltet i morgen ingen krav til det men det hadde vært koselig. Jeg ble ikke født før klokken 01.00 i natt som kommer altså den 03.12. Behøver ikke, dette ble for flaut å be om.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen i morgen💐

      Håper du får en fin dag 👏👏🌹

      Stor bursdagsklem fra synskepeggy😊

      1. Tusen takk, det varmet og varmer meg dypt inn i hjertet.

        Det blir som en helt vanlig dag.

        Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei.
      Skal gratulere deg i morgen.
      Kanskje du tar et kakestykke i lag med din venninne i morgen.
      Trist du ikke har noen som feirer i lag med deg.
      Ha en fin kveld/natt.
      Klem fra mæ

      1. Tusen takk! Dette varmet langt inn i hjerterota. Nei hun skal ha besøk i morgen.

        Sånn er det bare blitt, man blir jo bare eldre så da skal en jo bare bli mer og mer ensom er det ikke slik det er da? Jeg skal feire med håndball kamp mellom Norge og Polen i morgen kveld.

        Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld/ natt.

        Klem fra meg til deg.

    3. Gratulerer så mye med dagen din🎈🎉
      Hvem vet, kanskje kommer det en liten 🎁 en av dagene 😉
      Klem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg