Huff det er fredag og snart helg sier jeg da, er mange som liker helger men ikke jeg.

 

 

 

Ja så er det fredag og helg igjen, denne helgen blir lang og ikke noe god  har ikke nok paracet til mandag men det får bare gå som det går mener jeg da for denne uka strakk ikke kronene til grunnen til det var de 700 kronene jeg måtte ut med på mandag.

 

Jeg måtte bare få ut litt frustrasjon,  så det er ikke ment som klaging  men det er nok mange som mener at dette er reint tigging men nei det er det ikke.

 

Nei  nå får jeg avslutte her så jeg ikke tirrer på meg noen.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Du forteller bare om hvor vanskelig det kan være å få pengene til å strekke til, du tigger ikke. Jeg forstår deg godt. Egenandeler, medisiner koster fryktelig mye, og jeg har selv avbestilt kontrolltimer på sykehus pga at det.
      Syns du har god grunn til å lage en Spleis. Den regjeringen som sitter nå er ikke for vanlige folk, og den bryr seg ikke om å hjelpe folk som sliter av ulike grunner.
      Opprett en Spleis til livsopphold og opptrening.Lykke til!

      1. Ja jeg setter bare lyset på hvor vanskelig det kan være, alt har blitt så himla dyrt og den regjeringen vi har nå er ikke for vanlig folk som var deres valgflesk.

        Nei noen spleis tror jeg at jeg skal holde meg unna, kan jo lage en men ikke publisere den på blogg eller annet.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg