Høst, tur både på dag og på kveld.

 

 

 

Høst ja men hva gjør vel det mange fine farger ute om dagen, de fleste trærne har mistet sine blader så alle de fine fargene lå på våt skogbunn men det er fine farger uansett. Jeg er glad i å være ute uansett vær, i dag har det for det meste vært sol var jo litt tåke på morgenen men da var jeg ikke våken enda.

 

Tok meg også en tur ut i kveldingen eller sen ettermiddag, den var ikke lang måtte min første tur i butikken denne uken trengte poteter og rapsolje sånn at jeg fikk råstekt de potetene og jeg hadde Kapteinens fylte det var kjempe godt. Både potetene og fisken var for halv pris og to kilo poteter kostet meg 17,90 og fisken 20.50 så det ble en billig middag, ja de to fiskebitene kostet meg jo 20,50 og tre poteter som ikke blir så mye toppen 1,50 så det ble en fullverdig middag til 22 kroner. Jeg handler stort sett bare på 50 % kroken da blir det mindre mat som blir kastet og for meg blir det billigere, ikke vær redd for dato varer de er jo ikke dårligere mat enn de som går for full pris.

 

Nå om dagen som prisene stiger langt over min rekkevidde i kroner og øre, sorry skal ikke skrive så mye mer enn det er sikkert flere som sliter med å få endene til å møtes.

 

Har også sett på håndball i kveld de norske jentene tapte med 9 mål mot Nederland, nå skal det bli kompani Lauritsen tropp 1 jeg syntes det er fint å se norsk ungdom må bygges opp til å bli en bedre versjon av seg selv.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God middag du har hatt – kapteinens fylte smaker alltid! Jeg har også blitt flinkere til å kjøpe fra halvpris-disken! Nå gjelder det å bruke hue for å få pengene til å vare lenger altså! Klem til deg <3

      1. Ja det var kjempe digg jeg er kjempeglad i fisk og det har også blitt kjempedyrt, jeg handler stort sett bare fra halvpris disken å nå som KIWI har startet med halvpris på frukt og grønt også å bakevarer også.

        Ja må bruke hodet for å strekke hver krone.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg