Høres ut til å bli en stille helg.

 

 

 

 

 

Nå i helgen høres det ut til å bli en stille helg, det skal bli utrolig godt etter to uker med ett rent helvete hver morgen og kveld. Så det eneste jeg hører nå er susingen og pipingen i ørene mine og lyden av min egen tv, det er utrolig deilig tro meg jeg syntes det er deilig og høre susingen og pipingen i mine ører.

 

Men slik er det med tinitus man må bare bli venn med disse lydene som man hører hele tiden, jeg har også mine høreapperatene mine som hjelper meg med en del av disse lydene. Men når min nabo starter sitt leven så må jeg faktisk ta ut høreapperatene mine så slipper jeg å høre toppene på bråket hennes.

 

Nå i dag så reiste hun til sine foreldre så vi naboene får ha det stille i helgen på morgenen og kvelden, det er kjempe godt syntes jeg da..

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg