Holde seg i ro er ikke enkelt, har ikke klart det i dag heller.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

Fikk beskjed på lørdag kveld at jeg måtte belaste foten min minst mulig og holde meg i ro mest mulig, haha det klarer jo ikke jeg og etterfølge etter som jeg er utrolig rastløs og må ut på tur i allefall en gang om dagen ellers så sliter jeg.

 

Så det gikk ikke i dag heller sånn er det bare jeg måtte ut på en tur i dag også, de turene nå om dagen er ikke så lange som dem jeg pleier å gå da.

 

En tur opp til en av byens topper så måtte jeg jo klare å vrikke ankelen og ramle ned en liten skrent, trodde ikke det var så stor skade for det var ikke vondt der og da så jeg gikk hele veien hjem igjen. Den endte opp på legevakt og sykehuset for å ta bilder, det var ikke brudd så da er det vel ingen fare tenkte jeg så det er jo bare sundt å komme seg ut.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

Anarchy//Nebbia//CLN ATHLETICS//Shock Absorber

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg