Holde hviledagen hellig haha sier jeg da.

 

 

 

Startet dagen med en kopp kaffe og ett knekkebrød, så ble det tv titting og hvilte meg for det var veldig kaldt både ute og inne. Så ble det en tur på meg i solen godt var det ikke, ble bedre utover dagen. Ja jeg holdt hviledagen hellig fram til etter kirketid, så var jeg nede og satte på en vaskemaskin det er noe jeg gjør hver 2 uke.

 

Har også skrevet handleliste til i morgen, sånn at det bare er å komme seg på butikken i morgen tidlig. Liker best å handle tidlig på morgenen for da er det ikke så mye folk i butikken, liker ikke å gå i butikken når det er så mye folk i butikken. Skal handle det meste til 50% kassene grunnet dato stemplingen, da blir jo sluttsummen på kassalappen som gjelder for min del.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

3 kommentarer
    1. Hei blogglesere ❤️
      Er det noen av dere som har klær å arve bort til Aud Marit, slik at hun kommer seg gjennom vinteren uten å fryse, og slik at hun kan gå ute i regnet uten å måtte bytte alle klærne etterpå? Jeg har laget en annonse for henne på Finn.no – håper dere vil klikke dere inn på den, der står det hva hun trenger: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=323057544

      Det hadde vært så fint om vi sammen kunne hjulpet henne, ved å gi henne klær vi selv ikke bruker lenger; Godt for lommeboken hennes, godt for miljøet, og ikke minst en glede å vite at klær kommer i bruk hos noen som virkelig trenger det ❤️

    2. Ja, vi er nok mange som titter i 50% kassene nå. Eller sjekker hvor det er tilbud på varer. Det eneste
      som kan være litt vanskelig syns jeg er å passe på at kostholdet også er sunt!

      1. I dag fant jeg alt jeg trengte på 50%, det eneste var toalettpapiret da men det var billig uansett.

        Ja sunt er det som også gjelder, men mest prisen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg