Hjelp dem som mistet alt i raset i Gjerdrum.

 

 

 

I dag fant jeg en spleis som jeg har gitt noen kroner, ja det var en spleis som skal hjelpe dem som mistet alt i raset i Gjerdrum og de som mistet det kjæreste de har og det er ett eller flere familiemedlemmer.

 

Her er linken til spleisen så du kan bidra hvis du ønsker:

https://spleis.no/160492

Jeg bare ønsket og dele den med dere. Dette er en spleis som det ikke er jeg som har startet og som jeg har bidratt med noen kroner på.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Jeg fant denne spleisen inne på spleis sine sider og syntes det var en som jeg ville støtte å så delte jeg den her på bloggen min så de får inn kanskje noen kroner til eller ekstra, fint at du også vil bidra.

    1. Hei.
      Ja så den spleisen.Veldig bra.
      Helt forferdelig det som har skjedd der.
      Stakkars folk spesielt de som har mistet sine kjære ,hele familier som er omkommet. 😭
      Ha en fin kveld.
      Klem

      1. Jeg fant den i dag å syntes det var ett godt ting dem gjorde, å jeg valgte å dele den her på bloggen min etter at jeg hadde gitt noen kroner selv. Helt forferdelig det som skjedde, ja det er en hel familie som er omkommet og det er mange som har mistet sine kjære.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg