Hipp hurra i morgen er julen over.

 

 

 

Ja i morgen er det siste dagen denne julen, jeg skal ikke legge skjul på at jeg ikke er så glad i julen lenger av mange årsaker.

 

Men så kommer tredje juledag som er den store julegave bytte dagen, jeg har ikke tenkt til å bytte mine julegaver har gjort det en gang i livet at jeg har byttet men jeg byttet ikke selve gaven til noe annet men jeg byttet den buksen en størrelse større for den var for liten.

 

Greit å bytte hvis du har fått to like bøker eller noe sånt, men tenk på den jobben det menneske som ga deg gaven har lagt i å finne den gaven du har tenkt og bytte bare for at du ikke vil ha den.

 

Godt at det blir noen hverdager igjen snart.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja men hvorfor ikke ha en ønskeliste til familien som er oppnåelig for alle da og få bare det som står på ønskelista. Ikke noe problem her fikk tre gaver en fra hvert av barna og en fra min bror med familie. Alt har jeg tatt i bruk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg