Himmelen kan ha mange fine skyer.

 

 

Ja i dag så fikk jeg tre fine bilder av skyene fra verandaen det er tre bilder av samme motiv med 2 minutters mellomrom det første her er tatt klokken 20.18 og jeg syntes det så ut som en hund i full fart ja den lignet faktisk på min kjære Elvis som var ute og løp og hadde det gøy. Gud som jeg savner den lille rare og gode hunden min, Skal ikke skaffe meg noen ny for da blir en så veldig bunden og det ønsker jeg ikke nå.

 

 

Dette lignet på en dansende person med ett barn i sin hånd dette ble tatt klokken 20.20 jeg fant det jeg skrev ut fra bildet.

 

 

Her ser jeg en person som er ute å gå tur med sin hund eller sitt barn hva ser du? Dette ble tatt klokken 20.22 og det er samme motiv som har forandret seg jeg syntes det er veldig gøy å se på skyer som forandrer seg hva med deg?

 

Universet er en finurlig ting å se litt på, å skyene er det jeg elsker mest å se på for de kan du finne ting du syntes det ligner på. Jeg kan sitte å bare se på skyene i dag så ville jeg ta bilder og vise det til dere som leser bloggen min.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Hei.

      Fine farger.
      Det har vi her Nord mye av når det ikke regner.
      Lite høst farger her.
      God natt.
      Klem

      1. Blitt noe høstfarger her men ikke mye, men det som er er veldig fint. Takk for at du syntes bildene er fine.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

      1. Å tusen takk ja jeg syntes de var så fine at jeg måtte ta disse bildene, å ikke minst lage dette innlegget.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg