Herremin som jeg gleder meg til i morgen.

 

 

 

Ja jeg gleder meg utrolig mye til i morgen, nå er skapet mitt helt tomt for mat å i morgen kan jeg få fylt det opp litt. Det er virkelig på tide at det kommer noen kroner inn på konto så jeg får handlet inn litt, skal ikke snakke så mye mer om det. Nå gleder jeg meg til å finne senga for å sove meg igjennom natten får en vel håpe, for da kan jeg stå opp tidelig for å komme meg i butikken så slipper en å stå i kø og handle i kø for det er noe jeg hater.

 

Budsjettet til mat innkjøpet i morgen er 300 kroner og det skal holde lenge, for jeg spiser ikke så veldig mye mat for tiden så det går nok bra.

 

Så med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg