Herre gud som jeg venter på i morgen.

 

 

 

 

Ja gud som jeg gleder meg til i morgen, ja for da er det mandag først så skal jeg gå ut på butikken og handle det jeg trenger neste uke fylle på med mat. Nå skal jeg bare se på tv er ikke så veldig mye spennend i kveld, men det får bare gå får se litt på fotball er ikke så mye annet å gjøre enn de. Jo det er jo å lese noen blogger da ta igjen for både i dag og i går, så etter det så får en bare la kveld gå over til natt som det gjør hver kveld den kommer man ikke unna.

 

Har ingen planer for uken annet enn og skrive på bloggen, men det er jo bare moro å skrive sånn at en får tømt hodet litt. Tenk å skrive noen innlegg pr dag og tjene noen kroner på det også, kanskje jeg får råd til en symaskin etter hvert for jeg har lyst til å ta opp igjen syingen som jeg har gjort i min ungdom.

 

Jeg skal skrive det jeg ønsker, og det er jeg glad for at dere er innom og leser det jeg skriver. Så vill jeg takke dere som leser, at dere er så tålmodige med meg for det er ikke alt som er like bra. Det er nok noen som ikke liker det jeg skriver, men det er jo deres sak.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. God morgen til deg🙂
      Ja sying kan være et trivelig tidsfordriv, jeg sydde endel før, både lappeteknikk og litt klær. Jeg husker er 17. mai, jeg hadde sydd vinrødt skjørt og topp til meg selv, svarte bukser til guttene, som sikkert var rundt 6-8 år da, og «magebelter» til de av samme stoff som i klærne mine😉
      Kanskje kan du finne en ok brukt maskin på en bruktbutikk?
      Ønsker deg uansett en fin dag🙂

      1. Ja det tenkte jeg på også, har også sydde en del før det var mest lappeteknikk og vesker og nett og slikt. Men så gikk symaskina i stykker så nå er det ikke mer sying på meg. Ja det hadde vært en løsning finne en brukt maskin så kan jeg ta det opp igjen det med sying.

        Ønsker deg en kjempefin dag

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg