Herlige land så trøtt jeg er, så god natt.

 

 

 

 

 

Er ikke rart jeg blir utslitt om dagen, nei det er ikke det for varmen gjør sitt for å slå meg helt ut. Skal ikke klage for til uken skal det vist regne her, så det er ikke noen mellomting mellom Syden varme og øsende regn. Håper bare det ikke blir torden vær sammen med regnværet for det er ett vær jeg hater for alt i verden, ja hate er vel ett sterkt ord men det er fortjent for lyn er ikke til å spøke med det kan faktisk drepe.

 

 

Nei nå får det være nok om været og komme tilbake til det jeg skulle skrive om, ja det er jo greiest slik.

 

Nå skal jeg ta med meg den glo heite kroppen og gå på soverommet for å legge meg, for nå er jeg så trøtt og sliten.

 

Så med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Varmt er det visst, og viktig å kjøle seg ned da. Vær forsiktig i gress og kratt på badetur for hoggormen liker å sole seg. Ormer svømmer også, det kom litt brått på meg. Vær forsiktig. Lyn skal en ha respekt for, lyden er jo ikke farlig, men det vet du vel.
      God natt.

      1. Ja det skal jeg hilse deg og si at det er veldig varmt, ja det er veldig viktig å avkjøle seg. Jeg veit at huggormen er veldig glad i å sole seg, og ja de svømmer også det har jeg og min familie opplev å jeg så det senest i går at den svømte. Jeg har veldig respekt for lynet for jeg har opplevd ting når det gjelder lyn det begynte faktisk å brenne i nabohuset. Jeg veit at lyden ikke er noe farlig det er jo ett varsel om at det kan bli mer lyn da.

        Ønsker deg en riktig god natt.

    2. God morgen. Nå leste jeg i VG at sommervarmen kommer nordover i neste uke. Tror det ikke før jeg ser det. Vi er jo passelig lei regnet. ha,ha. Det regner ikke nå så håper på en spasertur i dag. Ikke kjekt med lyn og man har grunn til og bli redd. Liker ikke det jeg heller. Men det er sjelden på mine kanter. Nå får huggormen holde seg unna badeplassen. Er glad for at vi ikke har det her. Kos deg i helgen, og gratulerer med dagen til sønnen. Håper dere møtes snart. Klem til deg fra meg.

      1. Det er ikke bare VG som melder fint vær opp til dere, er dere vell unt at det blir finvær hos dere sånn at dere ikke regner bort haha. Ja jeg håper det holder seg unna men det er meldt regn, torden og sol på mandag men jeg tror det ikke før jeg får se det. Ja jeg håper den ikke er der i dag for da har jeg tenkt å gå for å bade men er den der så går jeg igjen. Ja jeg skal kose meg og skal feire sønnen i helgen og ringe han på mandagen på selve dagen hans.

        Vi skal ha ett samvær over ferien.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg