Her står det til liv, men hva slags liv blir det.

 

 

 

I dag har jeg sittet og tenkt litt på hvordan livet ble slik som det er i dag, mange rare tanker kom opp som jeg ikke veit om var relevante eller om de var det. Så jeg fant ut at det er så mangt i livet som preger deg og setter sine spor, ja det er mangt og meget som har hendt på godt og vondt og slik er det vel med oss alle. Skal ikke utdype det så veldig men dere som har fulgt meg en stund har vel fått med seg at jeg ble mobbet som barn og fram til dags dato, har ikke tenkt å si så mye mer om det men det preger livet ditt mer enn du aner.

 

Så med det sagt så bestemte jeg meg til å gjøre noe ut av det livet jeg har, belønne meg selv ved å gjøre noe for meg selv så jeg fant ut at jeg skal lage meg en god kveld og en så fin helg som jeg kan med få resurser. Så her blir det å bruke dagene på tur i skog og mark som er noe jeg bare må si at jeg elsker, og det er noe jeg lærte å sette pris på som liten av min mor og jeg har lært mine barn det samme det å sette pris på skog og natur.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Alt en opplever i livet setter spor. Små og store. Gode og mindre gode. Noen opplevelser eller mennesker gir en arr på sjelen.
      Det å bli mobbet i barne- og ungsomsårene settr fort slike arr. Jeg vet, jeg har selv vært der.
      Jeg tror man skal omfavne de gode opplevelsene og de menneskene man møter på sin vei som gjør en godt.
      Husker du da du gikk i Pride-paraden for en eller to helger siden?
      Du skrev at du følte deg akseptert og inkludert. Slike opplevelser skal en lagre på og ta frem igjen fra minnebanken de dagene som ikke er så gode.
      Fortiden får vi ikke gjort så mye med, men fremtiden den eier vi og den kan vi bruke til å lage gode opplevelser.
      Kos deg på skautur i morgen, det ser ut som om været blir bra. Full sol på ettermiddagen.

      1. Ja det kan sette dype spor alt som man opplever i livet både på godt og vondt, ja det jeg opplevde under pride paraden det er minner jeg skal ta fram på vonde dager for det var deilig og bli inkludert og akseptert

        Nei fortiden får man ikke gjort noe med fremtiden kan jeg bruke til min fordel for meg selv.

        Jeg har kost meg veldig på skauturen og det er ett praktfullt vær solen skinner men det trekker litt kaldt, men det er jo bare å kle på seg er ikke sommer lenger.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Klart at opplevelser setter dype spor – og det kan være tungt å tenke fremover! Turer i skauen hjelper også meg til å roe meg ned å nyte – jeg har et urolig blod og sliter med å lande…..! God klem sendes til deg <3

      1. Ja turer i skauen hjelper meg til å roe ned bruker også yoga og meditasjon der ute i skogen for bare å roe ned helt og holdent, det er så deilig å føle seg i ett med skauen og naturen.

        Lag deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg