Her må jeg gå ut mellom regnbygene.

 

 

 

Hvis man ikke ønsker å bli våt så må man gå ut mellom regnbygene, jeg er jo vanntett men det er verre med klærne da. Det er jo bare å bytte klær når man har gått seg en tur for vær sikker du får i allefall en regnbyge når jeg er ute, hva gjør vel det jeg skal ut i allefall to turer i dag hvis ikke tre. Ut på tur aldri sur vær er vel ingen hindring, jeg skal ut å se på jazzen i dag å se etter tomflasker i samme slengen. Kan jo bli noen i dag når det er festival i byen, så regn er ingen hindring for meg i dag har ikke regntøy som passer meg lenger å ikke har jeg paraply heller men hva gjør vel det hvis man finner mye flasker. Er jo den eneste grunnen til at jeg er på tur i disse dagene som den pågår, skal jeg finne noen så kan jo ikke regnet stoppe meg for å gå ut sånn er det bare. Og så får man god trening i samme slengen, bedre enn å sitte hjemme og se i veggen å lure på om når det skal slutte å regne haha.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper du får tre fine turer i dag uten regn🌤 og at du også finner panteflasker. Tenkt meg på en gåtur i dag jeg også.

      1. Det håper jeg også at jeg klarer å få tre turer uten regn men det ser noe dårlig ut spør du meg. Ja jeg håper på mye panteflasker så jeg har noen kroner til helgen. Håper du også får deg en fin gå tur i dag.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg