Her kommer en liten jule klikk, klikk noen mener nok at det er veldig tidlig.

Reklame | Cellbes.

 

 

 

Sikkert noen nå som får bakoversveis for det er fortsatt lenge til jul, men jeg tenkte at folk vil ha noen tips om hva de ønsker seg eller vil gi til noen som betyr noe for dem. Eller bare vil ha selv, jeg kunne tenkt meg den lysende nissen eller putene. Men dette innlegget er jo bare til å inspirere andre til å kanskje fornye julepynten, er jo bare en klikk, klikk for min del  er jo noe her som jeg skrev over her som jeg ønsker meg og syntes var veldig fint.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Star Trading//Putetrekk Nissefar Hvit Mønstret//Cellbes//Star Trading//Cellbes//Borganäs

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg