Her kommer det en klikk, klikk så en kan tjene noen kroner på bloggen.

Reklame | Bodylab.

 

 

 

Ja nå er det sikkert noen som lurer på overskriften, enten er det noe data problemer som gjør dette men dette står på det stedet som det pleier å stå på det feltet som det pleier å stå hva jeg pleier å tjene på klikkene mine

2021
2020
2019
2018
2017
 
Januar
Februar
Mars
April
Mai
Juni
Juli
August
September
Oktober
November
Desember
 
Ingen data tilgjengelig!
Så til dere som tjener penger på bloggen hva står det hos dere, eller er det bare hos meg det er slik jeg bare lurte.
Det stoppet å øke i januar de siste fem dagene.
Derfor så setter jeg opp denne klikk, klikken som genererer ca 1 krone pr klikk.
Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.
Aud-Marit.

 

 

 

 

Limitless Mental Performance (24 x 330 ml) – Mix//Bodylab Training Backpack

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg