Her i kommunen så har vi en gruppe som går rundt på tilsyn når det gjelder næringsbygg, jeg har gitt dem ett oppdrag.

 

 

 

I går så var det bolig messe i sentrum av byen, og da oppdaget jeg at kommunen var der også bygningsetaten som har med bygningsmassen her i byen. Jeg gikk ditt for å spørre om noe og de ble veldig interessert i saken jeg kom med, de sa at de skulle gå på adressen på et uanmeldt tilsyn og sjekke hvordan de driver og om de bor der i tillegg for på den adressen er det bare lov å drive næring og ikke bolig det er det det er godkjent til i kommunens papirer.

 

Jeg fant ut at når ikke styret gjør noe så får jeg gjøre noe som bor i borrettslaget, jeg er bare vara i styret og beboer som har sett meg lei av at de bare kan ta seg til rette som de gjør. Greit at de kommer fra en annen kultur men skal de drive forretninger her i landet så burde de sette seg inn i våre lover og regler og ikke bare ta seg til rette, jeg ser ikke dette som noe annet at jeg sa i fra om ett lovbrudd fra deres side og det samme mente de som satt i sentrum i går også de gikk over alt og det var jeg som hadde rett i min sak der.

 

De takket meg for at jeg kom med den saken og skulle gjøre noe med den saken så fort som mulig, de kommer uten noen forvarsel så det blir jo spennende og høre hva de finner. Jeg veit at de bor der for de drar jo aldri hjem og når de stenger så slår de av lyset og låser fra innsiden og når de åpner så låser de opp fra innsiden , de har jo bare den døra og bruke så med andre ord så bor de i samme lokale som de driver thai massasjen sin. Lurer på hva de driver med etter stengetid de sitter da i mørket, de vil jo ikke vise at det er noen der etter at det er stengt så de må jo skjønne at det de driver med ikke er lov.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg