Her i byen har korpsene marsjøvelse i kveld.

 

 

 

 

Jeg kunne ikke tro mine ører når jeg gikk ut på min veranda nå for fem minutter siden, ja jeg hørte at det var ett korps som var ute og hadde sin første marsjøvelse noe av det mest hyggelige jeg hører. Får da også håpe at de skal ut å marsjere og spille på 17 mai også det er vel en grunn til at de er ute å øver nå ettersom det er 17 mai på søndag. Jeg har selv vært med i korps i mange år og i mine øyne så er det ikke 17 mai uten musikk i gatene.

 

Ønsker dere alle en riktig god tirsdagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg