Her er listen over noen ting jeg har planer om å få gjennomført i oktober.

 

 

Ja jeg har laget en liste over hva jeg kanskje kan få gjennomført, og noen som er mer eller mindre vanskelig å få realisert.

 

Starter med nr 1 som jeg kanskje får gjennomført og det er en så liten hverdagsluksus som en liten tur på kafe.

 

Nummer 2 er å få kjøpt meg litt mer maling og ett lerret eller to, har fått en ny billig butikk her i byen som selger veldig billig maling og lerreter og den butikken heter Dollar maling 40 kroner for store flasker og lerret fra 25 kroner. Sånn at jeg kan begynne og male igjen billig terapi.

 

Her kommer de som er litt mer urealistiske.

 

Nummer 1 komme meg til tannlegen hvis jeg får spart opp til å kunne det, vanskelig men kan gå.

 

Nummer 2 komme meg til psykolog igjen for det trenger jeg etter 2 måneder, må spare til det litt vanskelig men kanskje.

 

Det var mine fire ting som jeg har lyst å prøve å få gjort i løpet av oktober.

 

Lag dere en kjempefin kveld her blir det skal vi danse.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
      1. Blir spennende å se hva jeg får gjort på denne listen, håper du får gjort de fleste av disse tingene og mer til.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Lurt å ha gode planer for oktober. Tur på kafé er et realistisk mål. Maling er terapi sier min datter, ho maler når hun har tid. Jeg har noen planer jeg med, og det er og være mer ute. Gå de lange turene som jeg pleide. Man begynner i det små.Ønsker deg en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det å gå på kafe kan jo hendet blir ett realistisk mål. Maling er en god terapi, billigere enn å gå til psykolog men trenger å ta en time med han snart også.

        Det å gå tur var en god plan, skrev det ikke opp på min liste for det er noe jeg alltid har gjort.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg