Her er det mye godt til trening og før trening.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Energibar er veldig bra etter trening eller når du trenger energi utpå dagen, det er også greit med proteindrikk hvis du har eller skal trene.

 

De vektene/ manualer  er fin til trening både hjemme/ute i naturen eller på treningssenter, så godt at du kan bruke de både hjemme og trening ute i naturen for jeg setter ikke mine bein inne på ett treningssenter.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Gymstick//Barebells//Superset//ProPud

4 kommentarer
      1. Ja det er mye fint der.

        Fredagen har vært fin den har vært på mestringssenteret, ellers har jeg bare gått tur og sett etter tomflasker.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Proteinbarer er fint til trening og til å ha Iklae i lomma på tuter. Jeg går absolutt heller ikke på treningssenter, så jeg har noen tilsvarende manualer som jeg bruker hjemme! Takk for tips!😘

      1. Ja der sa du noe de proteinbarene er fine å ha i lommen på tur ikke bare da du skal trene, jeg har ikke slike manualer jeg bruker det jeg finner i naturen som steiner bruker også trær hvis de er sterke nok.

        Lag deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg