Her er det bildet jeg lagde forrige uke på uttrykksgruppa.

 

 

 

Her er det ett bilde med mange uttrykk og følelser dette er tatt i en vinkel, tolk det som dere vil det er mange forskjellige nesten som en karusell med følelser og tanker i farger og former.

 

 

Her er det fra en annen vinkel og lysforhold, men det samme utgangspunktet se og tolk selv.

 

 

 

Her er vinkelen, lysbildet og avstanden en annen, så det er bare å titte og se jeg syntes faktisk det ble litt fint veit ikke hva dere syntes da.

 

Det er blitt noen dyr og figurer i bildet men det er jo øynene som ser.

 

Fikk et brett med dette lerretet på, så kom kurslederen med en og en farge og jeg måtte banke det på ett stativ. Sånn at fargene gikk dit jeg ville så kom hun med en farge til så måtte jeg gjøre det samme for å få det utover, sånn holdt vi på og over ser du resultatet jeg syntes faktisk dette var en moro øvelse med maling, form og farge.

 

Kommer flere bilder snart driver med to forskjellige nå, veit bare ikke om det blir bra nok for å vise fram her.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Det var fint, og uttrykket endret seg etter som du snudde det. Hør om du kan få en slik ramme, slik at du får hengt det opp hjemme 😍 God klem ❤

      1. Ja det var så snålt å se hvordan utrykket endret seg når jeg snudde det, jeg skal høre men jeg må nok kjøpe eller fikse en ramme selv. Har tenkt å henge det opp her hjemme etter hvert, jeg har tenkt å kjøpe meg en billig ramme når skattepengene kommer.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Rett og slett nydelig! Synes jeg så noen dyr og en drage. Men det kommer an på hva øynene ser. Håper du får skattepengene dine snart og får kjøpt deg ramme til bildet. Clas Ohlson selger jo rimelige rammer i forskjellige størrelser vet jeg! Godt at dagen var fin på alle måter. Været er omskiftende. Nå er det grått og det kommer vel snø tenker jeg. Ha en fin kveld. Klem til deg fra meg. ❤️

      1. Takker for det. Ja det er en drage der og en svane er to av dem jeg har fått øye på og flere med meg. Ja det håper jeg også sendte skattemeldingen min inn for en uke siden, så det kan jo fortsatt ta noen dager eller uker til.

        Ja jeg skal innom Clas Ohlson og se på rammene deres og kjøpe der. Ja det ble en fin dag på senteret, nå er det sol her da men det er kjølig vind.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg