Her er alt på spare bluss ja alt.

 

 

 

Det er sikkert noen som setter kaffen i vranga når jeg skriver at jeg er på sparebluss, men nå om dagen så må man jo det. Mine to ting jeg sparer på er strømmen ja er ikke akkurat varmt inne hos meg om dagen, hva gjør vel det om det er litt lavere innetemperatur er jo bare å kle på seg litt mer enn det du pleier inne ja strømmen er jo så dyr at det er ikke bare å sette på ovnen har bare elektrisk oppvarming i huset.

 

Jeg er jo veldig mye ute og da er det ikke vits i å ha på varmen heller, har ikke på strøm i de rommene jeg ikke er i trenger ikke ha på lys på badet når jeg ikke er der det er det liten vits i spør du meg.

Og mat da spiser jeg det jeg har til det blir tomt, har bestemt meg for at jeg ikke skal handle før det er helt tomt her i huset da må jeg jo dra å handle. Har mye poteter så i dag blir det potet kaker til middag er jo mye næring i poteter og poteten kan brukes til mye, kjøper alltid det som er billigst sånn at jeg får ha de pengene jeg har litt lengre enn bare en liten stund.

 

Her på blogg er det vist mat prat som fenger, og hvis jeg skriver om penger så veit jeg at det er mange som mener at jeg tigger men dette innlegget handler ikke bare om mat og heller ikke bare penger. Slapp av har jeg spurt om penger nei jeg har skrevet om hvordan jeg kan spare de jeg har, ikke noe verre enn det dette er min spare klausul til meg selv har ikke nevnt at jeg har lite av det nå selv om jeg kunne ha gjort det.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg