Her blir det en avslappende dag, er ikke noe å stresse med på en søndag.

 

 

 

 

I dag så skal jeg se på tv akkurat nå ser jeg på gutta som kjører storslalåm, moro at vinteridretten har startet. Er jo den store innsamlingsdagen i dag og da blir det nok mye fin underholdning også, blir å se litt på det men det blir ikke å se på det hele dagen må ha med meg sporten også sånn er det bare.

 

Så skal jeg skrive handleliste er ikke mye som skal på den men den må skrives, må spare slik at jeg har råd til å komme meg til Drammen sykehus på torsdag da skal jeg til mammografi. Det skal jo bli godt å få det sjekket selv om jeg gruer meg som en gal, det går nok bra men det er første gangen jeg skal ta denne undersøkelsen så det er nok derfor jeg gruer meg.  Er ikke sånn at jeg tror det er noe men syntes det er greit å få gjort det å få bekreftet eller avkreftet at det ikke er noe hvis det er det så får jeg jo gjort noe med det.

 

Nei nå får jeg avslutte her før jeg skriver meg helt bort, bildet viser hvordan jeg har det ta vekk det lyse så er det ganske mørkt og det er den delen jeg sliter med om dagen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Jeg har vært på mange mammografi undersøkelse og det er ikke noe å grue seg til. De stiller spørsmål som du må svare på, og så inn å ta bildene. Går fort og kjapt, og dermed er du ferdig. Pleier og få svar på Digipost. Men skjønner det at du gruer deg når det er første gang du skal. Kan berolige deg å si at det går så bra så. I kveld blir det Farmen og enten Mama G eller Grethe som må i tvekamp. Vi får se til kvelden. Fredag i neste uke skal jeg til frisøren, trenger en hårklipp. Ser fram til det. Nyt søndagen. Klem til deg fra meg, og hurra du er på 17 plass i dag.

      1. Tusen takk for oppmuntringen så jeg er kommet på andre tanker, eller direkte sakt jeg har bestemt meg for å ikke tenke på det bare reise og ta denne undersøkelsen. Hun røyk ho Anette men hun kan jo kjempe seg tilbake fra torpet og inn igjen da. Frisøren har jeg ikke vært hos på 14 år klipper meg selv jeg.

        Søndagen ble fin den og dagen i dag ble også bra.

        Klem fra meg til deg.

    2. Deilig med sånne søndager hvor man kan sløve foran tv-skjermen. For meg ble det ikke noe sløv dag, for Bestisen og jeg dro en tur til Nordby Shoppingsenter for å handle inn litt. Ha en fortsatt fin søndag 🥰

      1. Er jo deilig å kunne reise over grensen og få handlet inn litt billig mat og andre ting, jeg har vært og handlet i dag jeg så nå er jeg ferdig med det håper jeg da for denne uka.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg