Helimåne så våt og rått det er om dagen, på slike dager er jeg i ett smertehelvete.

Reklame | Cellbes.

 

 

 

Helemåne så kaldt og vått det er ute, fant noen fine vind jakker og kåper og det som er fint med dem er at de er en hel jakke som har refleks i det samme og noen votter som også er laget med refleks i. Og skal en ut å gå så er det lurt med skjerf og gummistøvler.

 

Jeg har både regntøy og gummistøvler, så vist jeg skal ut så er det bare å ta på seg regntøy. Kle deg med ull og regntøy, for nå om dagen så må du holde deg varm og tørr slik at en ikke blir syk for det er ikke så lurt. For det å komme seg til legen nå om dagen hvis du er uheldig å pådrar deg en forkjølelse, får jo legen helt dilla og tar deg ikke imot en gang så en får holde seg frisk. Å jeg som får halsbetennelse og blir forkjøla bare noen nyser rundt meg, må jo nesten bure seg inne så en holder seg frisk men det blir man jo gal av. En ting er jo bra galskap er jo ikke smittsomt i alle fall.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Tretorn//Cellbes//Cellbes//Cellbes//Soyaconcept

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg